ODTH Willebroek krijgt Zuidoost-Aziatische delegatie over de vloer

'ODTH First Class Logistics is klaar voor de toekomst. Groeimarkten zoeken ruimte en easy access tot de markt. wij kunnen dit bieden in onze verschillende sites'  aldus  de CEO, Veroniek De Mulder

ODTH First Class Logistics, Business Executive Service Company, Port of Antwerp, Flanders Investment and Trade, Het Vlaams agentschap voor Innovatie en Ondernemen, De Vlaamse Waterweg, Voka – Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen, HutchisonPorts Belgium en gemeente Willebroek hebben samen het netwerkevenement opgezet.

De ambassadeurs uit Brunei, Cambodia, Laos, de Filippijnen, Maleisië, Indonesië, Singapore, Thailand, Myanmar en Vietnam werden verwelkomd in kasteel Bel-Air waar H.E. Yuri O. Thamrin, voorzitter van het ASEAN Brussels Committee en ambassadeur van Indonesië, een toespraak hield.

Nadien stapten ze aan boord van De Blauwe Reiger voor een boottocht langs de bedrijven in de kanaalzone. Elke partner van het evenement stelde zijn business voor. Er was ook tijd voor een een bedrijfsbezoek aan de Hutchison Ports Belgium containerterminal en diens partnerbedrijf ODTH First Class Logistics.